پرسش نامه رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با وفاداری و رضایت مشتریان با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر نگرانی
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
۱۱:۱۱:۲۵
نظرات (0)
پرسشنامه ای که در اختیار شما قرار دارد در راستای انجام تحقیق دانشگاهی با عنوان؛ بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با وفاداری و رضایت مشتریان با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر نکرانی تهیه شده و همکاری شایسته شما در پاسخ به سؤالات آن، زمینه ساز بهبود خدمات الکترونیکی و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در کشور می باشد پیشاپیش از بذل محبتی که
[ بازدید : ] [ امتیاز : ]
[ بازدید : ] [ امتیاز : ]